آدرینآدرین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دومین هدیه آسمانی

ایستادن نفسک من

1393/11/7 16:51
نویسنده : مریم طالبی
265 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم ادرین قشنگم

الان نفسک من تو ماه هشتم زندگیشه و با کمک دیوار یا هر وسیله دیگه ای که جلوش باشه مثل روروئک بلند میشه و وای مسته.الهی مامان فدات شه با اون تقلا کردنت برای ایستادن.اینا نمونه هایی از تلاش نفسک من هست برای آغاز به راه رفتن

یک .....

دو.....

سه ...

هورااااااااااااااااااااااااااااااااا موفق شدم.محبت

پسر گل من جدیدا" وقتی خیلی هیجان داره و میخواد یه چیزی رو به زور بگیره ازت میگه او  (auuuuuuuuuuuu)بابا جونم به شوخی بهش میگه مگه شمالی هستی که هی میگی اووووووووو.خندونک

الانم که من دارم تایپ میکنم نفسک من لالا کرده و آبجی عسلشم داره شیطنت میکنه.محبت

اینم چند تا دیگه از عکسای ادرین خان در روروئک

نفسک من با آبجی عسل خوشگلش

آدرین هر وقت ازش غافل میشی میدوئه تو آشپزخونه سراغ گاز و تو آیینش خودشو نگاه میکنه و با خودش حرف میزنه و با دستاش حسابی کثیفش میکنه.

اینجا هم یه عکس از آدرین خان در سفره خونه

نفسک من در حال آموزش رانندگی خندونک

 

نفسک من اینجا از آزمون رانندگی برگشته و ولو شده رو فرش تا خستگی در کنه.تشویق

 

عاشقتم نفسکم.محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پارمیدا
31 تیر 94 7:49
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی
سحر
5 مرداد 94 13:27
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!