آدرینآدرین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دومین هدیه آسمانی

آغاز نشستن و چهار دست و پا رفتن

1393/10/1 23:19
نویسنده : مریم طالبی
287 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم.قند عسلم

هر روز که میگذره بیشتر از گذشته عاشقتم مامان جونی.عاشق اون خنده های قشنگت.عاشق انگشت مکیدنات و عاشق چهار دست و پا رفتنت بشم من.

بعله.گل پسر مامان یک هفتست که بدون کمک داره میشینه هزار ماشاا...و بعد از چند روز سینه خیز رفتن چهار دست و پا میره.الان دیگه فقط من و آبجی عسل دنبالت میدوئیم و پشتت بالش میزاریم تا خدایی نکرده وقت نشستن سرت زمین نخوره.الهی مامان فدات بشه نفسک من.

مامان مریم به دستور دکتر بهروز مقدادی ازپایان ماه پنجم برای شما پوره ها و بعد از دو هفته سوپ رو شروع کرد.الان پسر گلم دیگه سوپ میخوره و بعضی وقتها هم فرنی.شبا زیاد خوب نمیخوابی و چند بار پا میشی تا شیر بخوری ولی در کل ماه ماهی.عاشقتم جوجو کوچولوم

این عکسا هم مربوط میشه به زمانی که با بابا مهرداد و من و آبجی عسل رفته بودیم شهر بازی و در شش ماهگی شما گرفته شده.

.

عاشقتم نفسک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)