آدرینآدرین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دومین هدیه آسمانی

سه ماه و نیمگی گل پسرم

1393/7/12 14:18
نویسنده : مریم طالبی
410 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان پسر قشنگم

از وقتی که اومدی تو دنیای کوچیک من و بابات و آبجی عسل روز به روز بیشتر از قبل خودتو تو دل ما جا میکنی و هر روز بیشتر از گذشته دوست دارم.نفسک من .خدا رو هزار بار شاکرم که شما دو تا فرشته ناز و زیبا رو به من هدیه کرد.خدا یا عاشقتم به خاطر همه خوبیها و به خاطر همه مهربونیهات.خدا جون ازت میخوام فرشته های کوچولوم همیشه سالم و سلامت باشند و غبار غم هیچ وقت  هیچ وقت روی صورت کوچولوشون نشینه.

الهی آمین

اینم عکسای سه ماه و نیمگی گل پسرم

یعنی مامان عاشق اون لم دادناتم.بترکه چشم حسود و بخیلت ایشاا...

الهی من قربون اون خنده های قشنگت بشم.نفسک من

این جغجغه باب اسفنجی که دست نفس منه سوغاتی مانیشه از مشهد دستش درد نکنه

عاشقتم پسر کوچولوی من

پسندها (1)

نظرات (0)