آدرینآدرین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

دومین هدیه آسمانی

اولین ویزیت دکتر

1393/1/28 14:14
نویسنده : مریم طالبی
135 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز شنبه 92/8/25 ساعت 11:10 دقیقه شبه و من دارم برای دختر یا پسر گلم مینویسم.عزیزم خواهر کوچولوت داره طبق معمول شیطونی میکنه و همین الان رفت ظرف لگوهاشو آورد و برگردوند و روش ایستاد تا ببینه من دارم چکار میکنم.فرشته کوچولوی من.راستش مامان این روزا حال و روز درست و حسابی نداره.یکم به خاطر بارداری وضعیت روحیم به هم ریخته که مطمئنم با قدم شما همه چی درست میشه ایشاا....:) با محاسبات من الان شما باید حدود دو ماهت باشه.نفسک من.من و بابایی مهرداد تمام تلاشمونو میکنیم که بتونیم به یاری خدا آینده خوبی برای شما و خواهر کوچولوت رقم بزنیم.تاریخ اولین سونوگرافی که برای شما انجام دادم 8 آبان ماه بود که بر اساس اون سونو شما 5 هفتهبودی.بعدشم که در مطب دکتر معینی که به خاطر شلوغی مطبش و زیادی پولکی بودنش دیگه انتخابشون نکردم سونو شدم که همون زمان رو نشون داد.

هنوز نمیدونم شما دختری یا پسر ولی چند تا اسم پسر برات انتخاب کردیم و هنوز اسم دختری برات انتخاب نکردم.نمیدونم با اینکه برام فرقی نداره شما دختر باشی یا پسر.قلبم بهم گواهی میده که شما پسر هستی.چون همش برعکس عسل اسم پسر میاد جلوی ذهنم.

الانم منتظریم ببینیم شما فرشته کوچولو جنسیتت چیه تا مامانی و بابایی برن واست خرید کنن.من و بابا مهرداد جون مطمئنیم که شما هم درست مثل خواهر کوچولوت عسلی که با اومدنش کلی زندگیمونو تغییر داد حال و هوای زندگیمونو کلی عوض میکنی و بهتر و بهترش میکنی .

دلم میخواد بدونی که من و بابایی هر دوتانونو به یک اندازه دوست داریم .و تمام تلاشمونو برای ساختن آینده ای بهتر برای تو و خواهر کوچولوت انجام میدیم.

بیصبرانه منتظر اومدنت هستیم جوجوی مامان.

پسندها (1)

نظرات (0)