آدرینآدرین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

دومین هدیه آسمانی

سونوی سه بعدی

1393/2/31 12:15
نویسنده : مریم طالبی
268 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 29 بهمن سال 1392 .امروز رفتم غربالگری بیمارستان پاستور نو دکتر شاکری.ناگفته نماند که غربالگری اولمم در آزمایشگاه نیلوی ولیعصر انجام دادم که خدارو شکر همه چیز عالی بود.اینبار رفتم برای تعیین جنسیت و سلامت جنین.البته مطمئن بودم از هردوش.و میدونستم که شما گل پسر من و بابایی.و به قول معروف دیگه جنسمون جور شده ایشاا....اینبار دکتر شاکری به من گفت که با اطمینان شما پسر هستی

 

 

 

و زمان دنیا اومدنتم تقریبا" 5 تیر هست.البته برای زایمان طبیعی که خانم دکتر اصفهانی گفتن برای سزارین میشه 38 هفته و 6 روز که تقریبن میشه 26 خرداد.ساعت 5 بعد از ظهر بابایی از شرکت اومد دنبال منو عسلی و حاضر شدیم رفتیم بیمارستان.اول نوبت گرفتیم.تلویزیون داشت کارتون کلاه قرمزی و پسر خاله رو نشون میداد که بابایی و عسل هر دوشون عاشق کارتونن و نشستن به نگاه کردنش.منم خودمو با عکسای داخل سال انتظار که در زوایای مختلف از بچه ها عکس گذاشته بود سرگرم کردم.عسل کمک کم خسته شد و شروع کرد به شیرین زبونی کردن.یه بچه کوچیک 5-6 ماهه هم اومده بود با مامانش که عسلی باهاش بازی میکرد.کلی باهاشون حرف زد و گفت چرا گریه میکنه.حتمن دندونش درد میکنه.ژلشو میخواد.منظورش ژل دندون بود.خلاصه آبجی عسل همه رو عاشق خودش کرده بود.بعد از مدتی دکتر ما رو صدا کرد من رفتم داخل.و دکتر گفت همراهتونم بیاد که بابایی اومد.ولی عسلی محو بازی شده بود و نیومد.دکتر تمام قسمتهای بدن شما رو روی مانیتور به ما نشون داد که خدا رو شکر سالم سالم بود.قلب کوچیکت مثل گنجشک میزد.بند بند انگشتای کوچیکتو دیدیم.اون لبای کوچولوت که مدام خمیازه میکشید.

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 

راستی عسلی هر چند وقت یک بار میاد شکم منو بوس میکنه میگه داداشی خوشگلم.عاشقتم.الانم مدتیه که اسم ادرینو برات انتخاب کردیم و عسل همش تو خونه صدات میکنه و کلی دوست داره.دلم میخواد دنیا اومدی تو هم عاشق خواهر کوچولوت باشی و دوسش داشته باشی و برای هم خواهر برادرای مهربونی باشین و هوای همو تو هر شرایطی داشته باشین.

 

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

دکتر سی دی سونوتم داد که وقتی بزرگ شدی میدمش به خودت که همیشه یادگاری داشته باشی.

خلاصه اینکه از این به بعد بهت میگم آدرین کوچولوی من.به خونه قلب مامان و بابا و خواهر کوچولوت عسل خوش اومدی.

 

پسندها (1)

نظرات (0)