آدرینآدرین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

دومین هدیه آسمانی

فقط یکماه دیگه تا فرود دومین فرشته آسمونی من مونده

1393/3/1 7:35
نویسنده : مریم طالبی
165 بازدید
اشتراک گذاری

آدرین قشنگ مامان.نفسک من

 

 

 

فقط یک ماه دیگه مونده تا من صورت ماهتو ببینم.

حالا که داری میای توی قلب منو و بابایی و آبجی عسل این شعر قشنگو پیشکش قدمای کوچولوت میکنم نازنینم.سفر زمینیت به سلامت باشه فرشته کوچولوی من.

 

سلام به تو گل پسر شیرینی مثل عسل


سلام به تو نازنین رو زانوی من بشین

 


سلام عزیز ترینم تودنیا بهترینم


سلام به روی ماهت تو قلب مامان جایت


موهات به نرمی پر ماهارو  رو از یاد نبر


چشات مثل اسمون قدر بابا  رو بدون


قدوبالای زیبا صورت داری مثل ماه
کاشکی زبون وا کنی بابا و مامان  کنی
اخ قربون اون صدات بابا مامان گفتنات


فدای اون خنده هات تاتی تاتی کردنات


گل پسر نازنازی کی ما بریم توپ بازی؟!


بزرگ بشی الهی گلم چقدر تو ماهی


بشی تو ای مهربون واسه عسل  هم زبون

 

مامان جونی.منو و بابایی و آبجی عسل بیصبرانه منتظر آمدنت هستیم.

 

میبوسمت

جوجو کوچولوی من

پسندها (1)

نظرات (0)